Otrasné čašníčky, jedlo ako kedy dobré. Chcelo by to kompletnú zmenu personálu. Vlas v hlavnom jedle a špinavý tanier od polievky. A ona povie, že to sa stáva.
Penzión Oravia
Dobrý deň. Ospravedlňujeme sa za neskoršiu reakciu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. V prípade takejto situácie je potrebné personál ihneď upozorniť ešte pred konzumáciou jedla a teda reklamovať prinesenú porciu, tak ako je to upravené v reklamačnom poriadku dostupnom v reštaurácii. Mrzí nás, že nedošlo k náprave a nebola Vám poskytnutá nová porcia hlavného jedla. Na druhej strane, náš personál je na takéto situácie inštruovaní a má ich riešiť v zmysle reklamačného poriadku a preto verím, že slová „to sa stáva“ mohli byť len nepochopením celej situácie alebo drobným nedorozumením. Penzión Oravia