Omylom sme tu cestou na Donovaly zabludili a poviem Vam, ze to bola OBROVSKA CHYBA! Ako to, ze halusky boli polotovar som pri obrovskom hlade este "prekusol". Nad tym, ze casnik na plnu "hubu" odkazoval kolegovi nech si pohne, lebo o devietaj chce vypadnut som sa este pousmial, ale to co prislo pri plateni som nezazil nikdy a nikde! Casnik sa spytal, ci chceme platit hotovostou a priatelka povedala, ze ano. Nasledne sme chceli zaplatit gastro listkami, kedze sme chapali gastrace ako ceninu, nahradu hotovosti. To sa uz ale nedalo, lebo sme povedali, ze budeme platit "hotovostou". Nasledne sme chceli stornovat objednavku a vytvorit novu s platbou v listkoch. Nato nam casnik povedal, ze by musel zavolat veducej, ale ona tu nie je. Ako na certa zrazu veduca dosla :) Samozrejme ani ona nemala zaujem nam pomoct. Podla jej slov sa kvoli novemu fiskalnemu zakonu stornovat nemoze. Fiskalny zakon pozname a priatelka ho cely viac krat precitala takze nezaposobila. Ked pani veduca videla, ze sa rozumieme, tak povedala, ze stornovat sa da, ale ona to neurobi a ked nezaplatime normalne, tak na nas zavola policiu :))) Tak ako som pani veducej slubil, pisem teraz o nasej skusenosti, ochote personalu a pohostinstve, ktore ku gastronomii nevyhnutne patri na internet, aby sa ostatni potencionalni zakaznici mohli vyvarovat chybe, ktoru sme spravili navstevou Pizzerie hotela Altenberg! Stale zvazujem aj poslanie podnetu na SOIku a taktiez do gastro spolocnosti, ktorej listky neakceptovali, napriek tomu, ze to zmluva prikazuje, pretoze takyto pristup je uplne chory a je dovodom preco slovensky cestovny ruch je tam kde je...
Dalo by sa este vela napisat, ale myslim, ze uz staci. Dufam, ze si to precitaju aj majitelia spolocnosti Gamma Invest s.r.o., vyvodia dosledky a hlavne zmenia pristup k zakaznikom, ktori tam nechavaju peniaze, pretoze takto sa dlhov v socialnej poistovni a bohvie kde este nikdy nezbavia.
HOWK